برای نخستین‌بار و بعد از گذشت بیش از هفده سال از بهره‌برداری از پتروشیمی شهید تندگویان به عنوان تنها زنجیره تولید محصولات پلی‌اتیلن ترفتالات صنعت پتروشیمی، این شرکت پتروشیمی سال گذشته موفق به دریافت 7 گواهینامه سیستم‌های مدیریتی شد که امسال هم این گواهینامه‌ها مورد ارزیابی و تائید دوباره قرار گرفتند.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل ا ز روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، مهندس «امین ملک زاده» رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با بیان اینکه برای دومین سال متوالی، این شرکت پتروشیمی موفق به دریافت مجدد گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریتی شد، گفت: پس از انجام ممیزی شخص ثالث که توسط تیم ممیزی شرکت ارزیابان کیفیت خاورمیانه در روزهای 29 و 30 آذر و اول دی ماه امسال، پتروشیمی شهید تندگویان موفق به دریافت مجدد گواهینامه‌های سیستم های مدیریتی یکپارچه شد.

به گفته نماینده مدیریت در امور سیستم ها و استانداردهای شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، این پتروشیمی مورد ممیزی بر مبنای استانداردهای ISO14001:2015, ISO9001:2015, ISO50001:2018, HACCP, ISO22000:2018, ISO29001:2020, ISO10002:2018, ISO45001:2018 قرار گرفت و در نهایت انطباق فرایندها و عملکرد سازمان با استانداردهای مدیریتی مورد تایید شرکت گواهی‌دهند قرار گرفت.
وی با تبریک به خانواده کارکنان، مدیران و کارگران شرکت پتروشیمی شهید تندگویان بابت اخذ دوباره این گواهینامه‌ها، تصریح کرد: با سرلوحه قرار دادن اصول و الزامات سیستم‌های مدیریتی گام های موثری در جهت رشد و تعالی این زنجیره ارزش محصولات پلی اتیلن ترفتالات صنعت پتروشیمی برداشته خواهد شد.
رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان، خاطرنشان کرد: گواهینامه‌های ارزیابی و تائید شده پتروشیمی شهید تندگویان از سوی شرکت ممیزی ارزیابان کیفیت خاورمیانه صادر شده است.
گفتنی است، پتروشیمی شهید تندگویان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و استراتژیک پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) و اسید ترفتالیک خالص (PTA) درکشور است.

لینک کوتاه
گواهینامه‌ها سیستم مدیریتی پتروشیمی شهید تندگویان

اخبار مرتبط

نظرات شما