قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 5 محصول سایپا در آذرماه 1400 انجام شد و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی ساعت 14روز سه شنبه، بیست و سوم آذرماه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از سایپانیوز، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 5 محصول سایپا شامل کوییک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوییک.آر، تیبا صندوق دار، تیبا2 و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.
 
در طرح اخیر فروش فوق العاده سایپا 500 هزار و 480نفر شرکت کردند که 488 هزار و 843 نفر واجد شرایط شناخته شدند.
 
ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 4 هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، 8 هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.
 
در این طرح 500 دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این هزار و 250 دستگاه کوییک با گیربکس معمولی، 900 دستگاه کوییک.آر، هزار و 250 دستگاه تیبا2 و 100 دستگاه کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک عرضه می شود.
 
اسامی منتخب طرح فروش فوق العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا -سه شنبه- در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد و منتخبین از ساعت 14 روز سه شنبه به مدت 72 ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.
 
گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق العاده، پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

لینک کوتاه
قرعه‌کشی ۵ محصول طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا