دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی استان تهران گفت: توزیع وارداتی تخم مرغ ترک شروع شده و با قیمت 41 هزار تومان به دست بنکدار می رسد و در بازار با قیمت 42 تا 43 هزار تومان فروخته می شود.

به گزارش نسیم اقتصاد، قاسمعلی حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت بازار مواد غذایی اظهار کرد: بازارهای 144 گانه کشور تا هشتم آذر ماه در یک دوره انتظار به سر می‌برد و خرید و فروش از سوی بنکداران در رکود است و منتظر کاهش قیمت‌ها هستند.
 
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی استان تهران افزود: دوران انتظار کاهش قیمت با گشایش‌های ارزی در اذهان کسبه است.
 
فعلاً افزایش قیمتی نداریم
 
وی در مورد وضعیت قیمت‌ها، گفت: فعلاً هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم زیرا بازار کشش ندارد و کالاها از نظر قیمتی اشباع شده‌اند و جایی برای افزایش قیمت نیست.
 
حسنی در خصوص احتمال افزایش قیمت شکر و برنج افزود: قیمت این دو محصول تغییری نداشته و خبری هم در مورد افزایش قیمت نیست. قیمت دولتی شکر برای صنف و صنعت 12 هزار و 500 تومان و برای مصرف کننده 15 هزار تومان است.
 
وی ادامه داد: همچنین برنج تایلندی به دست بنکدار با قیمت 11 هزار و 900 تومان و به دست مصرف کننده بین 12 تا 14 هزار تومان می‌رسد. برنج هندی در بازار از 25 هزار و 500 تا 27 هزار تومان عرضه می‌شود. برنج‌های پر محصول و عطری ایرانی نیز از 29 تا حدود 59 هزار تومان به فروش می‌رسد.
 
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی استان تهران گفت: توزیع وارداتی تخم مرغ ترک نیز شروع شده و با قیمت 41 هزار تومان به دست بنکدار می‌رسد و در بازار با قیمت 42 تا 43 هزار تومان به مصرف کننده فروخته می‌شود. اختلاف قیمت دولتی و بازار در محصول تخم مرغ نداریم.
 
 
 
 

لینک کوتاه
عرضه تخم مرغ وارداتی بازار

اخبار مرتبط

بازار شکلات تلخ شد

بازار شکلات تلخ شد

کاکائو نزدیک به 10 هزار دلار آمریکا در هر تن در نیویورک افزایش یافت زیرا کمبود جهانی... 8 فروردین 1403

نظرات شما