نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از وزیر نفت خواست که اعلام کند چه تعداد از افراد شاغل در وزارت نفت، بیش از 30 میلیون تومان به صورت ماهیانه دریافت می کنند.

 به گزارش نسیم اقتصاد، ایسنا نوشت: متن نامه عباس مقتدایی نماینده اصفهان به جواد اوجی وزیر نفت به شرح زیر است:
 
تعداد حقوق بگیران بالای 30 میلیون تومان در وزارت نفت اعلام شود
 
«جناب آقای مهندس اوجی، وزیر محترم نفت
 
با سلام و احترام
 
اقدام جنابعالی در توقف شکایت از خبرنگارانی که وظایف خبری خود را انجام داده بودند، کاری شایسته و ارزنده بود. اینک باتوجه به انتشار فیش حقوقی یکی از کارکنان آن مجموعه از سوی برخی رسانه های کشور، خواهشمند است دستور فرمایید به طور دقیق و با صراحت به اینجانب اعلام شود که چه تعداد از افراد شاغل در وزارت نفت، رقمی بیش از 30 میلیون تومان به صورت ماهیانه دریافت می کنند.
 
این درخواست در راستای اصل  86 و 88  قانون اساسی از جنابعالی سوال می شود و انتظار می رود که با توجه به ساختار اتوماسیون در آن وزارتخانه در کمتر از 4 روز پاسخ مزبور در اختیار اینجانب قرار گیرد.
 
بدیهی است قبل از طرح هرگونه سوال نمایندگان از وزرا، شایسته است که سوالات به صورت مکتوب مطرح شود و در صورت عدم پاسخگویی، به صورت سوال در کمیسیون و صحن علنی مطرح گردد.
 
از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نمایم.»
 
چند روز پیش مقتدایی در نامه ای به وزیر نفت خواستار شد که در راستای حمایت از خبرنگاران با لحاظ کردن مصالح مرتبط با افکار عمومی، دستور توقف شکایت از خبرنگار (خوزستانی) صادر کند؛ خبرنگار خوزستانی در صفحه شخصی خود در توییتر ادعا کرده بود که بعد از انتشار نامه مربوط به استخدام های غیرقانونی در وزارت نفت، این وزارت خانه از او شکایت کرده است.
 
بعد از آن، مازیار هوشمند رییس خانه مطبوعات با انتشار توییتی اعلام کرد وزارت نفت شکایت خود از خبرنگار خوزستانی و سایر شکایت ها از رسانه ها را پس گرفته است.

لینک کوتاه
نماینده مجلس تعداد حقوق بگیران بالای ۳۰ میلیون تومان وزارت نفت

اخبار مرتبط

نظرات شما