نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درمورد وضعیت بازار طلا در روزهای آینده، گفت: قیمت طلا با توجه به نوسانات نرخ اونس و ارز روند کاهشی و افزایشی در هفته گذشته تجربه کرد اما به طور کلی این نوسانات شدید نبود و بازار با ثباتی را پشت سر گذاشته ایم.

به گزارش نسیم اقتصاد، محمد کشتی آرای در خصوص حباب سکه نیز گفت: حباب سکه نیز با توجه به کاهش تقاضا افت داشت و در روز پنجشنبه در محدوده 250 هزار تومان بود.
 
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران بیان کرد: با توجه به کنترل بانک مرکزی بر نرخ ارز و همچنین رویدادهای که در خلیج فارس در روز  چهار شنبه (12 آبان ) قیمت ارز تغییرات چندانی را نداشته باشد و در همین محدوده باقی بماند. 

او پیش‌بینی کرد هفته آینده قیمت اونس جهانی طلا در محدوده قیمتی هفته گذشته باقی بماند و نرخ ارز هم به دلیل نشانه‌های مثبت موجود در بازار تغییری نکند و در نتیجه بهای سکه و طلا با نوسان جزئی همراه باشد.
 
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: نزدیک به چهار هفته است که قیمت سکه و طلا در سطح مشخصی قرار دارد و می‌توان گفت ثبات در بازار حاکم است و انتظار داریم قیمت‌ها در این محدوده باقی بماند.

لینک کوتاه
پیش‌بینی جدید نایب رییس اتحادیه طلا قیمت سکه طلا

اخبار مرتبط

طلا ارزان شد

طلا ارزان شد

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.02 درصد کاهش به 2178 دلار و 52 سنت رسید. 21 اسفند 1402

طلا باز هم ترمز کشید

طلا باز هم ترمز کشید

قیمت طلا امروز، پنجشنبه (29 فوریه) ثابت ماند، زیرا معامله‌گران منتظر نرخ تورم فدرال رزرو... 10 اسفند 1402

نظرات شما