در ادامه برنامه های هفتمین سفر استانی دولت، رئیس جمهور از کارخانه کاغذ سازی شهر زرقان بازدید کرد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از شاتا، آیت الله رئیسی در ادامه سفر خود به استان فارس، به کارخانه کاغذسازی زرقان رفت.
 
وی در این بازدید، مشکلات و مسائل این کارخانه را مورد بررسی قرار داد.
رییس جمهور دستوراتی را نیز برای رفع مشکل این واحد تولیدی صادر کرد و قول داد که موانع و مشکلات به طور کامل بررسی و رفع شود.
 
رئیس جمهور در این بازدید با اشاره به این که تکمیل 13 درصد مراحل ساخت این کارخانه کار دشواری نیست که معطل مانده است افزود: مشکلات این کارخانه که بیشتر تسهیلات است، هرچه زودتر بایدبرطرف شود.
 
رییسی با بیان اینکه ویژگی این کارخانه این است که با استفاده از ضایعات و کاغذهای باطله می تواند بخشی از نیاز کشور را تامین کند، گفت: روا نیست که این سرمایه گذاری به دلیل ناتمام ماندن 13 درصد از کل پروژه، به نتیجه نرسد.جای پرداخت تسهیلات بانکی همین جاست که هم اشتغال ایجاد می کند و هم با رونق تولید، نیاز کشور رفع می‌شود.
 
وی ادامه داد: استاندار کار تکمیل این واحد تولیدی را با جدیت پیگیری کند تا چنانچه مالک کارخانه وعده داده است، هر چه سریع‌تر با راه‌اندازی این کارخانه 600 نفر مشغول کار شوند و با رونق تولید، گامی برای تأمین کاغذ مصرفی در کشور برداشته شود.
 
گفتنی است رئیس جمهور روز پنجشنبه و در آغاز هفتمین سفر استانی دولت سیزدهم وارد شیراز شد.
رئیس دفتر رئیس جمهور، معاون اجرایی و وزرای صمت، کشور، نیرو، نفت، راه و شهرسازی و جهادکشاورزی رئیس جمهور را در سفر به استان فارس همراهی می‌کنند.
 
وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز بصورت همزمان از واحدهای تولیدی شهرستانهای کوار، سروستان و خرامه بازدید می کند.
 
فاطمی امین همچنین به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در جلسات شورای اداری این شهرستان ها حضور خواهد یافت و در نشست با فعالان اقتصادی، صنعتگران و تولید کنندگان، در جریان مهمترین مسایل و مشکلات آنها قرار می گیرد.

لینک کوتاه
رئیس جمهور کارخانه کاغذ سازی زرقان بازدید

اخبار مرتبط

نظرات شما