نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، عملکرد وزیر صمت در پیگیری ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی را قابل تقدیر توصیف کرد و بهترین حمایت از صنعت لوازم خانگی را همین ممنوعیت واردات برندهای خارجی دانست.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از شاتا، زهره الهیان با بیان این مطلب، افزود: آقای فاطمی امین برای تحول در صنعت خودروسازی برنامه مشخصی دارد که این موضوع جای بسی خوشحالی است.
 
وی با تأکید بر اینکه با برنامه ریزی اصولی می‌توان وضعیت نابسامانی که در طول سالیان گذشته در صنعت خودروسازی به وجود آمده است را سامان بخشید، ادامه داد: مهمترین هدف رضایت مردم و مشتریان است و باید با ارتقای کیفیت خودروهای تولیدی در عرصه رقابت‌های جهانی نیز بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.
 
ضرورت رصد خودروسازی در کشورهای پیشرفته و با نگاه آینده نگر
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیران این حوزه با رصد خودروسازی در کشورهای پیشرفته و با نگاه آینده نگر، روند صنعت خودرو را در دنیا رصد نمایند تا از مسیر فناوری و تکنولوژی که امروزه به سمت خودروهای الکتریکی و بدون راننده می رود، عقب نمانیم.
 
عملکرد قابل تقدیر وزیر صمت در پیگیری ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی

 
الهیان، عملکرد وزیر صمت در پیگیری ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی را قابل تقدیر دانست و گفت: صنعت لوازم خانگی امروز به نقطه بسیار خوبی رسیده است که قابلیت صادرات و کیفیت لازم را دارد و نباید بگذاریم با مخاطرات جدی روبرو شود که بهترین حمایت از صنعت لوازم خانگی همین ممنوعیت واردات برندهای خارجی است.

لینک کوتاه
وزیر صمت ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی خودروسازی

اخبار مرتبط

نظرات شما