با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، عملیات اجرایی احداث ساختمان اورژانس شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان آغاز شد.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، علی رسولیان در جریان سفر به استان اصفهان و با حضور در شهرستان کاشان، کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان اورژانس شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان را به زمین زد.
 
ساختمان اورژانس شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان با اعتبار 200 میلیارد ریال توسط شرکت خدماتی این شهرک احداث خواهد شد.
 
همچنین با حضور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، ساختمان اداری شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان به بهره برداری رسید.
 
این ساختمان در گستره‌ای به مساحت 275 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 43 میلیارد ریال توسط شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان در مدت 18 ماه احداث و آماده بهره برداری شده است.
 
شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان دارای 1278 هکتار مساحت است که 544 هکتار آن زمین صنعتی و تمامی 1278 هکتار آن دارای سند تفکیکی است.
 
این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز، تلفن و تصفیه خانه فاضلاب برخوردار است و 463 قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت 504 هکتار در آن منعقد شده است.
 
262 واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه گذاری 76 هزار و 785 میلیارد ریال برای 9449 نفر فرصت شغلی فراهم کرده‌اند.
 
بازدید از دو شهرک و ناحیه صنعتی درحال ساخت شماره 3 و ماهیان زینتی در شهرستان کاشان
 
همچنین علی رسولیان روز شنبه در جریان سفر به استان اصفهان و با حضور در شهرستان کاشان، از موقعیت جغرافیایی و آخرین وضعیت عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی شماره 3 کاشان و ناحیه صنعتی تخصصی ماهیان زینتی بازدید کرد.
 
در این بازدید توضیحات فنی و مسائل و مشکلات پیش روی فعالیت پروژه شهرک سازی ارائه و تصمیمات لازم برای رفع موانع پروژه‌های عملیاتی برنامه ریزی شده برای احداث این شهرک و ناحیه صنعتی اتخاذ شد.
 
شهرک صنعتی شماره 3 کاشان به مساحت 151 هکتار و ناحیه صنعتی تخصصی ماهیان زینتی به مساحت 49 هکتار در شهرستان کاشان پیش از این در ماه تیر سال جاری با تصویب هیأت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به جمع شهرک‌ها و نواحی صنعتی مصوب کشور اضافه شده بودند.
 
مدیر حوزه مدیریت، مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی و مشاور مدیرعامل در امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران را در سفر به استان اصفهان همراهی کردند.

لینک کوتاه
عملیات اجرایی احداث ساختمان اورژانس شهرک صنعتی امیرکبیر کاشان

اخبار مرتبط