اتحادیه خرده‌فروشان سوخت انگلستان اعلام کرد جایگاه‌های سوخت لندن و جنوب شرقی انگلیس همچنان با کمبود شدید سوخت روبرو هستند اما شرایط در شمال انگلستان و اسکاتلند بهبود یافته است.

به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از رویترز، اتحادیه خرده‌فروشان سوخت انگلستان اعلام کرد جایگاه‌های سوخت و پمپ بنزین‌های لندن و جنوب شرقی انگلیس همچنان با کمبود شدید سوخت روبرو هستند اما شرایط در شمال انگلستان و اسکاتلند بهبود یافته است.
 
انگلیسی‌ها پس از یک هفته پر هرج‌ومرج ناشی از کمبود سوخت که باعث شد صف‌های طولانی بنزین و خریدهای وحشت‌زده به وجود بیاید، از روز دوشنبه با بکارگیری رانندگان تانکرهای ارتش در انتقال سوخت به پمپ‌های بنزین شاهد بهبود اوضاع خواهند بود.
 
رئیس اتحادیه خرده‌فروشان سوخت انگلستان در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: بررسی‌های سازمان او نشان می‌دهد 16 درصد از بیش از 1000 جایگاه سوخت مورد بازرسی، بدون بنزین بوده‌اند. این رقم در روز جمعه 27 درصد گزارش شده بود. با این حال صف‌های سوخت همچنان وجود دارد.
 
بایان مدرسون، رئیس اتحادیه خرده‌فروشان سوخت انگلستان گفت: وضعیت در شمال و اسکاتلند بسیار بهتر است. لندن و جنوب شرق انگلستان با ورود به هفته آینده همچنان مناطق بحرانی باقی مانده‌اند.

لینک کوتاه
تداوم کمبود شدید سوخت انگلیس پمپ‌بنزین‌ها

اخبار مرتبط

نظرات شما