دیده‌بان شفافیت و عدالت اعلام کرد: علی رغم تکذیب وزیر راه مبنی بر مصوبه محرمانه شورای عالی شهرسازی در خصوص ساخت و ساز جماران، وجود این مصوبه واقعیت دارد.

 به گزارش نسیم اقتصاد به نقل از دیده‌بان شفافیت و عدالت، درحالی‌که چندی پیش ساخت‌وساز غیرقانونی ملک جماران با افشاگری رسانه‌ها و مخالفت برخی دستگاه‌های مرتبط متوقف شده بود، قائم مقام سازمان دیده‌بان شفافیت از صورت‌جلسه محرمانه شورای عالی شهرسازی در این زمینه خبر داد.
 
محسن جواتی قائم مقام دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: در این زمینه احمد امیر آبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت مدیره سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت با وزیر راه و شهرسازی تلفنی صحبت کرد ولی وی موضوع را تکذیب کرد.
 
به دنبال این تکذیب، منابع مطلع و مورد اعتماد سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت مجدداً بر صدور دستور ویژه مبنی بر تنظیم چنین صورت جلسه‌ای با قید محرمانه بودن در شورای عالی شهرسازی خبر داده و بر این مهم صحه گذاشتند.
 
متأسفانه نوع واکنش وزیر محترم به درخواست آقای امیرآبادی حکایت از صحت وجود چنین صورتجلسه ای دارد که به دور از اطلاع مردم تنظیم شده است.
 
علاوه بر این، حجت نظری عضو شورای شهر تهران نیز گفته است «تصاویر هوایی ملک نهاد ریاست‌جمهوری در جماران نشان می‌دهد که علاوه بر تخلف ساخت‌وساز، به درختان هم آسیب جدی وارد شده و از 39 درخت داخل و مجاور ملک، تنها شش اصله درخت سبز مانده و مابقی از بین رفته است.»

لینک کوتاه
وزیر راه وجود مصوبه محرمانه شورای عالی شهرسازی تکذیب

اخبار مرتبط

نظرات شما